Jednostavna reklamacija

Jamstvo i reklamacija

Iako je postotak reklamacija zanemariv, dobro je znati da kod nas imate isto jamstvo kao i u fizičkoj trgovini. U našem je interesu riješiti sve reklamacije što je brže moguće, tako da ne morate brinuti da ćete čekati dulje nego što je potrebno (obično se sve rješava u nekoliko dana).

Jamstvo počinje teći na dan primitka proizvoda od strane potrošača. Na proizvod se pruža jamstvo od 24 mjeseca, isto kao i u fizičkoj trgovini. Prodavatelj odgovara za sve nedostatke proizvoda koji su postojali prilikom preuzimanja od strane kupca ili koji se pojave tijekom jamstvenog roka. Ne odnosi se na nedostatke uzrokovane nepažljivim postupanjem ili mehaničkim oštećenjima. Reklamaciju je moguće ostvariti putem pošte ili osobno.

Dostava putem pošte

U slučaju da šaljete kupljenu robu na reklamaciju poštom ili drugom dostavnom službom, pošaljite pošiljku na sljedeću adresu:

Packeta International s.r.o - HR post (NSC)
ID SOFT COTTON: 90830492
Poštanska 9
10410 Velika Gorica

UPOZORENJE! Povratne pošiljke prihvaćamo samo putem Hrvatske pošte. Slanje drugim prijevoznikom nije moguće iz procesnih razloga.

ili

SOFT COTTON s.r.o.
Frýdecká 770/291
719 00 Ostrava, Češka Republika
Moguće je poslati bilo kojim prijevoznikom.

U paketu ne smiju nedostajati:
• Kopija fiskalnog računa
• Ispunjen reklamacijski obrazac - možete ga preuzeti ovdje.

Ako ne želite reklamirati proizvod, već ga samo vraćate, koristite obrazac za odustanak od kupoprodajnog ugovora.

Čim nam roba stigne, odmah ćemo Vas obavijestiti i poslati e-mail o prijemu reklamacije. Sve reklamacije rješavaju naši zaposlenici u suradnji s proizvođačem.

Nadalje, u popratnom pismu navedite kako želite da postupimo u slučaju prihvaćanja reklamacije, odnosno želite li zamjenu proizvoda ili povrat novca. U slučaju zahtjeva za povrat novca navedite broj bankovnog računa na koji želite da iznos bude uplaćen.

Ne zaboravite priložiti sve Vaše kontakt podatke, uključujući e-mail i telefonski broj, kako bismo vas mogli pravilno i pravovremeno informirati o tijeku reklamacije.

Troškovi slanja reklamiranog proizvoda nazad k nama bit će vam refundirani u slučaju prihvaćanja reklamacije. Reklamirani proizvod nije potrebno adresirati određenom zaposleniku. Sve reklamacije rješavamo bez nepotrebnog odgađanja i obavještavamo kupca o njezinu tijeku. Zapisnik o reklamaciji šaljemo kupcu e-mailom u roku od 3 dana od primitka reklamacije. Zakonski rok za obradu reklamacije iznosi 30 dana.

U svakom slučaju, ne šaljite reklamiranu robu pouzećem. Takve pošiljke nećemo preuzimati.

Recycled Claim Standard